utmaning!

Jag blev utmanad av: http://collbaz.blogg.se
Så här går det till...  

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han lr hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de
är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 speciella saker om mig:

1. Jag är dammalergiker och rider!?
2. Ibland när folk pratar med mig kmr jag på efter typ 5min att jag inte lyssnat på ett ord
3. jag säger alltid till mig själv att jag ska göra saker men gör det aldrig
4. Jag är SJUKT seg med det mesta (fråga alla som känner mig)
5. min humor är den sämsta x)
6. jag blir tjurig väldigt lätt...


Jag utmanar:
www.jjkling.blogg.se
www.carlssonpataket.blogg.se
www.warnmark.blogg.se
eerikahallberg.blogg.se/
www.cutesa.blogg.se
www.jennnufer.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0