Tävling ÖRF

Ölandshoppet reg.

Ako
LB: dubbelnolla fast lite seg.. men kom 7a iaf(:

LA: på framridningen va han jätte stissig och stark, sen på banan va han pigg till 3dje hindret typ, fick ett ner på första sör jag hoppade av före, sen ett stopp på 5an och då blev jag sur på han, visst jag kunde tagit en lite bättre väg men han kunde hoppat för han kom faktiskt bra, sen hoppade jag om den och rev.. in i trekombinationen och då skulle det va 2-2 men jag fick inte fram han så det blev 3-3.. sen var jag bara förbannad. höll på att åtgå flera ggr men han skulle minsann runt. så resten gick helt ok sen.
men jag stryker ett streck över den klassen!

och idag fick jag ett paket med:D:D
och nu ska jag beställa hem blingstenar(:

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Grattis till placeringen :)

2010-05-17 @ 20:02:14
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0