Tävling SkolDM Nybro

Välk, banan va piss tråkig man kunde typ inte göra ngt menmen kan ju inte alltid va roliga banor..  men sen var det manuell tidtagning med så jag va sur innan jag skulle rida fram tom. meniaf så gick välk som vanligt och va på toppen humör ngt trött bara och det förstår jag för det hade jag med vart om jag va han haha, men nollade och kom 2a iaf :) men det kändes sjukt lågt hehe.

Ako på fram ridningen va han jätte stark och hoppade jätte konstigt. men på banan gick han som han skulle och en dubbelnolla, körde snäva svängar med han med för jag hade bestämt mig för att köra fullt ut hellre ett pet en en total failad runda och mega långa vägar. slutade iaf på en andra plats där med :) och vi är sjukt redo och taggade till debuten i helgen :D

pappa tog massa fina bilder så kmr nog ngn ikv iaf :)

och ja LC det är inte högt kom jag på idag haha (y)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul ! ;D

2010-05-03 @ 19:32:08
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/
Postat av: Johanna

grattis, vilka vann ? :P

2010-05-04 @ 21:36:15
URL: http://johannagrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0