allt annat än det jag borde..

jag missade bussen idag och jag hade bara en lektion så gick ju inte att åka in senare heller..
nu klickar jag runt på min dator och jag allt annat än vad jag borde göra.
jag har läxor, borde säda, jag är hungrig, måste ta ut pengar till träningen. men jag gör inget av det. ist kom jag på att jag borde blogga för det va ju ett tag sen.
fast jag satte faktiskt igång en maskin tvätt innan (y)

vad händer i skåne då?
* jag har skaffat en medryttarhäst. Lenito en dressyr häst som jag ska dressyra och hoppa på. om det går bra ska jag även tävla han sen. han är sjukt svår så jag kommer lära mig massor!
* zeb och jag ska tävla för andra gången snart. och i vår ska vi deb 110.
* jag har en ny hopptränare som är bättre än den förra.
* jag är brun hårig :o


* vi har börjat köra i skolan och det är kuul!
* vi har haft prov i kemi och jag klarade det! (awesome)
* jag ligger för första gången i mitt liv på MVG i ett ämne!
* Zeb är Söt!

innan tävlingsdebuten hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0