right now

sitter och spelar på datan.. inte bra hehe.
har pluggat på eng provet idag och ska göra djurkunskapen med.
zeb ska ju som sag vila idag.
måndagar är hemskast btw, jag som inte har matte börjar 09.30 så tar bussen vid 8. men dom andra tar den vid 7. sen har vi kemi till 10.55 då har vi lunch och efter det har dom andra svenska, då pluggar jag elr gör ingenting typ :)
13.10-14.20 eng 14.30-15.45 livskunskap &hälsa sen går bussen 16.20 och vi är hemma vid 5. då är man gryyyymt hungrig så då äter vi i restaurangen. idag va det as gott btw. lasange och choklad mousse till efterrätt.
ikv kl 20 är det ung & bortskämd på 1an Asbra!
ne jag orkar inte blogga så jag ska vänta på att ngn söt människa kmr till mig snart :)
en söt amanda idag (:
imon är det flyinge hela dagen och sen ska jag rida lenito & zeb (:

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

fin blogg!

2010-11-23 @ 17:22:03
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0