godmorgon

nu har jag nyss ätit frukost och ska ringa till mamma och pappa och be dom sätta in pengar på mitt kort sp jag kan gå och köpa lite saker. mina favorit ridbyxor har nämligen gått sönder så det ska bli ett par nya. sen behöver jag ett par tyglar till och så sa zeb igår att han ville ha ett swarovski pannband och snäll som jag är så ska han få det :)
igår red jag i crafford och han bara la sig i vänster varvet på min skänkel så det va ganska mkt fight ett tag för när jag gick på han så han skulle balansera sig själv så kickade han och va tjurig men i slutet gick han hyffsat iaf. han har blivit sjukt mkt bättre sen vilan iaf och det känns ju bra!

ne nu ska jag byta och och åka till stallet, idag ska allt fettas in och krubban rengöras. det andra gjorde jag igår.
jag har så att jag ska fetta in alla mina saker på söndagen och putsa av allt varje dag, allt i boxen ska rangöras 1gång i veckan. och benskydden ska alltid smörjas och tvättas av efter ridning:)
jag har blivit duktig:)

sommaren -09, jag saknar folket hemma!

Kommentarer
Postat av: idaa :)

Hejsan, fin blogg!

Titta gärna in min och om du följer mig via bloglovin följer jag dig också, säg till isåfall :)

2010-09-26 @ 13:51:22
URL: http://idaspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0