nu ska jag försöka mig på detta igen!

vad som har hänt är att olivia har flyttat :(:(:(
zeb hade spänningar i ryggen och fick vila ett tag så håller på att rida igång han igen nu.
skolan rullar på och jag har faktiskt bättrat på min frånvaro som fan nu har jag hälften mot hemma!

idag hade vi friluftsdag typ så alla HG klasser åkte till dalby och gick en halv mil till öde marken där vi hade tipsrunda och lite sen grillade vi hamburgare och marshmallows och så gjorde vi en tävling som gick ut på att man skulle släppa ett ägg från en höjd och vi skulle skydda det.
våran blev en luftballong med ägget inne i ballongen och vi vann!
sen va det massa krabb med bussarna och så det tog as lång tid hem.
när vi va hemma blev jag ledsen för jag såg fram emot att äta på restaurangen ikv men vi gör inte det på fredagar så jag värmde en paj och tjurade ist sen tvättade jag och ellen och nu har vi varit i stallet och jag har ridit zeb!
en helt vanlig dag på flyinge:)

jag trivs fortf och allt folk är underbart bra! det är skönt att få ta ansvar själv också!
ne nu ska vi lägga i en maskin till sen fiiiilm(:

nästa helg drar vi nog till danmark:)

finafina zeb i finafina skåne :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin häst! Vad har du för kamera?

2010-09-25 @ 16:59:42
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: alvida. :)

jag saknar dej med. otroligt mycket!



du kanske tror att jag är i mot dej. om du menade det. Okey, visst. jag var lite sur. men jag är ändå sjukt stolt att du gör detta.



KOM HEM, ÄLSKLING ! :( <33333333333333333

2010-09-30 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0