sovdags snart hoppas jag

snaaaart är vi klara med arbetet, vi va ju tvugna att göra till MVG :)
men nu är vi båda piggare elr så är vi övertrötta?!
och det bästa är att nör vi mejlat in arbetet ska vi öva på redovisningen och sen ska vi kolla klart på grown ups :D

jag just nu(y) visst är mina ögonbryn fina när jag är osminkad?

eeeeeeeeeeeeeeeeellenog aka ollon

ALLT blir så mkt roligare med bilder, tillockmed vårat awsome arbete fast det hade ju nästan varit kul utan för att det är ju jag och ellenog som gjort det :D

Kommentarer
Postat av: ellenog.

jag är grym, menade du va? <3

2010-09-28 @ 01:44:16
Postat av: Eleonor

Jag bloggar om Vm

/ Eleonor

2010-10-01 @ 22:30:03
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0