träning.

ikv vid 7 ska jag träna! ska bli sjuuukt kul :D
funderar på att sova lite nu för jag är grymt trött och har fortf ont i halsen:(
va i skolan idag iaf och hade en lektion natur, jag älskar våran natur lärare han är grymt skön! det bästa är att han är min mentor med.
clinicen igår va bra, man såg verkligen skillnad på det hon visade och hon förklarade på ett bra sätt! på fredag är det en till clinic med två andra, kmr inte ihåg vilka just nu men iaf..

måste bara säga att skåne är underbart fint när det är bra väder!

Kommentarer
Postat av: proffsen - vi som slår hål på myterna!

Snittsig blogg!

Allihopa kika in på våran blogg, där finns massor att lära, roliga diskussioner, tips & trix & ja, allt som har med hästar att göra!

Vi har även en ny kategori på bloggen!



OBS! Bloggen var tvungen att startas om därför så få inlägg, men de kommer! ;)



Ha de bra.

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-04 @ 19:53:13
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

UPPDATERA :D

2010-09-08 @ 12:37:51
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0