Mål 2011

alla har ju mål. och så även jag!
.
  • börja övningsköra!
  • våren ska jag deb 110 med zeb
  • även deb regionalt.
  • under våren ska 110 kännas enkel och få till bra rundor
  • få betyg som jag är nöjd med, och verkligen försöka i skolan!
  • fixa ett bra sommarjobb ( är redan på väg )
  • inte ha så mkt frånvaro som nu.
  • framåt hösten ska debuten i 120 komma och innan året är slut ska det vara stabila rundor
  • körkort?
.
detta är endel mål, tänker inte skriva som andra: äta nyttigt! för det kommer jag aldrig klara, och mål är ju till för att man ska klara dom!
.
2011 ska bli ett bra år!

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästar & fotografering

Sv; Med tanke på att jag är ett fan av Nikon så rekommenderar jag självklart Nikon ;). Min första systemkamera var en företrädare till D5000 och den var riktigt bra! Plus att om du får med både ett 18-55 och ett 55-200mm objektiv har du i princip den brännvidd du behöver. Så helt klart Nikon :)



Nackdelen med Nikon är väl att om du vill köpa till något mer objektiv sen så kostar dem lite mer än Canon. Men Canons kameror är mer "plastiga". Så ja. Nikon ;)

2011-01-02 @ 17:33:34
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0