mina stövlar

en till sak jag är beroende av (a'
dom nyaste är dom snyggaste.
DeNiro.
sen har vi Tretorn Advance, köpte svarta bytte till röda och bytte till svarta igen, så nu har jag svarta.
Treadstone, vet inte modell. Köpte för ett tag sen och gillar dom inte egentligen men säljer jag dom så har jag inte ngra jag får tävla dressyr i..
Hööks, köpte för att slita på och det gör jag med. haft i typ ett år och är sliiiitna..
Sen mina lovelys som jag använder jämt nu.
inga stövlar iofs men så otroligt sköna!
Dyon minichaps.
sen dessa skor till från hööks, inte exakt samma färg men nästan:)
Jag hatade chaps innan men domma är så sjukt underbara! Så har dom alltid nu!
köpte dom på rea med as nice!
Men om jag ska skriva lite om stövlarna då.
Deniro as sköna sitter perfekt! och jag har en spec sula på dom som är underbar! man får bra stöd ochså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0