ett nytt försök

ger mig på att börja blogga igen. mest för att hålla koll på mig själv.

så vad har hänt sedan sist ?
  • zeb och jag har deb 120, doch hoppade vi bara 4 hinder för jag va ofocuserad och arg på annat så kändes inte snällt mot han.
  • har flyttat hem allt till öland
  • skiljt mig från världens bästa amanda. (men vi träffas snart)
  • jag hade inte ett enda ig när jag gick ut nu.
  • sista lektionerna på vipan är klara, till hösten blir det polhem/flyinge ist.
  • zeb har blivit grymt mkt finare
  • har bytt tränare nere i skåne till fredrik jönsson, grym är han!
  • börjat rida mina "sommarjobbshästar" en stor häst nästan 180 i manken, tävlad 110 ska ridas igång och säljas, en liten storhäst som ska ridas till ngn månad det är dom jag börjar med iaf sen får vi se vad som händer.
  • jag har ridit Lenito (som jag va medryttare på i skåne) för troligtvis sista gången :(
  • jag ahr blivit blond igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0