mannet!

imon är det midsommar, och jag ska upp tidigt :o
ska släppa ihop zeb med carros nya häst vid halv 10 så måste gå upp senast 9-.-'
.
sen ska zeb, repe, mx och rojaal ridas imon med och på kvällen blir det köpingsvik som varje midsommar.
ska dit med linn och elin sen får vi se vart det slutar. aja.
,
Red mx och repe idag, båda ut en runda.
Mx mest kondition och repe mest gå rakt och som jag ville, han gick faktiskt rakt i slutet!
Zeb longerade jag i padocken med inspänning ca 20 min. på söndag så får han gå på vila.
och om allt går bra imon när vi släpper ihop dom så får han gå ut på natten imon :)
förra gången jag longerade zeb nere i skåne.
nu ska jag kolla på mysteriet på greveholm med paaatrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0