räknar ner

nu är det inte många dagar kvar!
3dagar rättare sagt!
.
just nu liggar jag i sängen som varje dag vid denna tiden, jag har faktiskt varit vaken ett tag och fixat lite.
men jag är för rastlös för att sola och det är för varmt för att göra ngt annat..
är hemma hos putte nu så ska väl ta mig hem härifrån först, han får köra mig tkr jag:D
jag får se helt enkelt!
-
idag ska mx och repe ridas, rojaalen ska hoppas  för mats vid 6, jag ska packa och leka med mina fina venner! (jag vet att det stavas vänner men roligare såhär)
.
pollarna var fina igår, va hos zeb och sprayade han med flugmedel, han hade faktiskt bara 1 myggbett!
mx blir bara härligare för varje dag söthesten!
.
ne nu hoppar putte på mig så får väl göra ngt annat, typ bada? :D
ha det bäääst!
.
hingstnacke, jaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0